2011. január 14., péntek

Let's get it started...

Hát tessék. Végre itt vagyok, megérkeztem.
Az indulás kicsit körülményesre sikerült: igen régóta dédelgettem már azt az álmomat, hogy én is beálljak az igényes bloggerek hosszú sorába, de így a vizsgaidőszak fénysebességgel közeledő vége felé járva elérkezettnek láttam az időt. Na jó, kicsit talán közrejátszott a döntéshozatalban az újévi fogadalmam is, miszerint idén végre tényleg létrehozom a "gyerekemet". 
Továbbá nem elhanyagolható tényezőnek számított CelebesLány erős ráhatása is. CelebesLány dióhéjban az a személy, aki kiszínezi egyetemi életem fehér lapjait. (Nem véletlenül hívom persze így, de ne kezdjünk rögtön a személyiségi jogok megsértésével...) Bár néha úgy néznek ki ezek a lapok, mintha rájuk szabadítottam volna egy sereg hiperaktív ötévest szivárványszínű filctollakkal felszerelve; mégis minden percét élvezem. Higgyétek el, sokkalta felemelőbb érzés úgy átevickélni a felsőoktatás viharos vizein, hogy van egy olyan ember melletted, aki segít evezni, és egymással töltött hosszú napok után sincs meg annak az érzésnek még csak a csírája sem, hogy legszívesebben kidobnád a csónakból.
Így tehát végeredményképpen sikerült elindítani a saját, személyes blogomat.
Fogyasszátok élvezettel, de felelősségteljesen. :)
Puszcsiszercsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése